The definition of good

11:01

Witajcie, witajcie. Dzisiaj coś zupełnie z innej półki. Nic o ciuchach czy kosmetykach, ale myślę, że się Wam spodoba :) Może zacznijmy od definicji słowa DOBRO. Jak podaje jedna ze stron :

dobro- Dobrem określamy pozytywną, optymistyczną wartość czynów i zachowań ludzkich, którymi zwykle jest :sprawiedliwość , pomoc, wierność, zaufanie, patriotyzm, przyjaźń czy miłość. Innymi słowy, przez dobro rozumiemy szereg wartości moralnych, które wcielamy 
w nasze życie i życie innych.

Zwróćmy uwagę na ostatnie słowa- (...) które wcielamy w nasze życie i INNYCH. 
Ale przejdę do rzeczy :) Pochodzę z Rybnika i co roku jest tu organizowana akcja charytatywna  Czapka św.Mikołaja. Jest ona prowadzona już od kilkunastu lat, ale na czym polega ? Polega więc na zbieraniu datków i darów pieniężnych dla dzieci , z ubogich rodzin i dotkniętych patologią społeczną . Pieniążki są zbierane dla najmłodszych i ich bliskich, którzy na co dzień nie mogą sobie pozwolić na rzeczy które dla niektórych ludzi są czymś oczywistym.

Do akcji dołączają się nie tylko uczniowie, którzy z chęcią pomagają zbierać pieniądze(również artykuły spożywcze etc.) , ale także sławne osoby czy rożne znane nam firmy jak np. Empik , Real i wiele innych.

Jeśli jesteście z Rybnika to zachęcam Was bardzo serdecznie do wzięcia udziału w takim wydarzeniu. Pamiętajmy, że nasze nawet nasze najmniejsze czyny potrafią wywołać uśmiech na czyjejś twarzy. 

Wolontariusze będą zbierać pieniądze w Focusie i Realu od 30 listopada do 18 grudnia o każdej porze. 

Zachęcam Was jeszcze raz bardzo serdecznie, może zrobimy jakiś prezent dla INNYCH ? 
Ale zróbmy to razem - czyli WY i MY. 
Co Ty na to ?



You Might Also Like

49 komentarze

  1. U nas w mieście też są organizowane różne akcje, mające na celu pomoc osobom starszych, czy też biedniejszym, np. zbiórki żywności dla potrzebującym, czy też szlachetna paczka, która polega na zakupie różnych rzeczy dla wytypowanej rodziny.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. My mamy akcje w biedronkach zbieramy zywnosc dla ubogich rodzin na święta.
    yelloow-book.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziś nawet sama zbierałam żywność w markecie dla dzieci z domu dziecka :)
    imdreamer02.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Z racji że należę do wolontariatu to w mojej szkole robimy zbiórkę dla potrzebujących. Różne gry planszowe, puzzle itp. Lubie pomagać to jedyne co sprawia mi przyjemność ;)

    http://craaazygiiirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, że piszesz o takich rzeczach, jestem pozytywnie zaskoczona ;))))
    blogbeznazwypenny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. U nas w szkole jest podobna akcja. Nazywa się "góra grosza". Gdzie klasy przynoszą po 8 kg groszy, i tak co roku wychodzi około 1 tysiąca właśnie dla ubogich rodzin. ;)
    Zawsze wspieram takie akcję. :)
    Pozdrawiam oraz obserwuję ♥
    http://kammage12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie, że są takie akcje. To pokazuje, że ludzie jeszcze mają serce.

    OdpowiedzUsuń
  8. Popieram takie akcje. Niestety, jestem z Bydgoszczy :(

    Zapraszam do mnie http://zpamietnikablondynki.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bradzo przyjemna akcja!
    u mnie chyba sąorganizowane takie akcje, oprócz orkiestry świątecznej pomocy .:)

    pozdrawiam kochana:3

    u mnie świąteczny post !
    http://weeri-weri.blogspot.com/2015/11/z-czym-kojarza-mi-sie-swieta-bozego.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja osobiście również angażuję się w różne akcje mające na celu niesieniu pomocy głownie dzieciom z domu dziecka np; "Zostań Św. Mikołajem"- akcja ta polega na tym, że należy przynosić zabawki, ubrania, rzeczy codziennego użytku, a te przedmioty trafiają do domów dziecka! Dobro jest super!
    Zapraszam Cię też do mnie! ;) http://hot-schot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Cześć, nominowałam Cię do Liebster Blog Award. Szczegóły w moim ostatnim poście. Przeczytaj zasady i przyłącz się do zabawy :) Liczę, że odpowiesz na pytania!
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie w mieście też są organizowane różne akcje przed świętami :) Szkoda, że tylko przed świętami, a nie przez cały rok .. No ale cieszmy się, że chociaż przed świętami :D

    http://miczagblogger.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Super,że bierzesz w tym udział :3 pytałaś o wspólną obs, już jakiś czas temu zaczęłam.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo się chwali poruszanie takiego tematu :) Dla nas to drobny gest a dla nich naprawdę wiele możne znaczyć.

    http://mloda-dorosla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Takie akcje są super

    Zapraszam do siebie
    http://mikaart-m.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  16. Warto podzielić się z potrzebującymi tym co mamy, nawet jeśli miałby to być wyłącznie czas. W święta jakoś łatwiej nam przychodzi pomaganie innym, więc fajnie, że poruszyłaś ten temat. Zawsze znajdzie się w pobliżu ktoś potrzebujący.

    OdpowiedzUsuń
  17. Great post so loving :)

    New post at

    http://shizasblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajny post!
    My już organizowaliśmy kilka akcji na święta ;)
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Dobro to przede wszystkich chęć pomocy innym. U nas w szkole robimy teraz szlachetną paczkę na święta i moim zdaniem to super akcje! :)

    nowy post! zapraszam!
    MÓJ BLOG-KLIIK
    KANAŁ NA YT, dopiero zaczynam- KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  20. Super że coś takiego jest organizowane ! Na prawdę warto brać w czymś takim udział, u mnie w mieście o niczym takim nie słyszałam, w sumie nawet nie wiem czy ogólnie w kraju w którym mieszkam takie akcje organizują.
    http://clauditta-blog.blogspot.dk/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja uwielbiam pomagać, w mojej szkole (oczywiście nie tylko) jest organizowana "zbiórka żywności ". Chyba wiadomo o co w tym chodzi. Osobiście sama biorę w takich zbiorkach udział, praktycznie od małego. Aktualnie w klasie jak i całej szkole zbieramy pieniądze na dziewczynę z mojej klasy, która ma raka mózgu. Za te pieniądze mamy zamiar kupić piżamy, bony do empiku, rossmanna, do spożywki, itp. Taka pomoc nie dość, że wywołuje uśmiech na twarzy tej osoby to także nam się robi ciepło na serduszku. Ciekawy post!

    http://itismytimee.blogspot.com/?m=0

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny filmik ! :)
    POZDRAWIAM MALWA

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny post, fajnie czasem poczytać coś mądrego na tych blogach, a nie tylko ciuchy i ciuchy :P
    Zapraszam na yt -
    ZAPRASZAM!

    OdpowiedzUsuń
  24. Takie akcje są bardzo potrzebne, w moim mieście można spotkać w marketach osoby należące do różnych organizacji, zbierające żywność. Myślę, że tego typu akcje cieszą się większym zaufaniem wśród ludzi niż zbiórki pieniędzy. Zresztą ja sama wolę dać bezdomnemu kanapkę czy coś do jedzenia niż pieniądze, być może jest to alkoholik i wyda pieniądze na dalsze picie? Zresztą bywało, że słyszałam historie jak to bezdomny chcący pieniędzy niby to na jedzenie, wydał je na alkohol.

    Trochę zboczyłam z tematu, przepraszam;D

    www.kwietniowaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. świetna akacja :) genialnie, że angażujesz sie charytatywnie ♥
    u mnie w szkole jest coś podobnego -każda klasa kupuje różne produkty spożywcze i tym podobne, w ramach szlachetnej paczki :D
    3maj się :*
    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  26. Jak najbardziej się z tym zgadzam. Świetny post :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwiebiam akcje charytatywne i inne podobne na świeta...
    To moment, gdy ludzie wyjatkowo (niestety) chca pomagac...

    / chodzmypopoecic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Merry Christmas :)

    http://chicporadnik.blogspot.com/2015/12/merry-christmas-2015.html

    OdpowiedzUsuń
  29. super akcja!


    http://dalenadaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękna akcja!
    Ja także w podobnej uczestniczyłam, jestem w Samorządzie Szkolnym i razem z koleżankami z samorządu zmotywowałyśmy całą szkołę do uczestnictwa w Szlachetnej Paczce, dzięki temu udało nam się zorganizować cudowne prezenty dla rodziny, która naprawdę tego potrzebowała :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajna akcja :) .
    Obserwujemy ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajny post
    http://natalee01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. mądrze napisane :) ja sama wiele organizuje akcji na rzecz 'dobra' - dla ludzi:)

    zapraszam na : twoimioczami.blogspot.com - nowy post noworoczny:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetna akcja! Ja, jak co roku, brałam udział w akcji "Szlachetna paczka" :)

    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  35. Takie akcje są najlepsze ;)

    Zapraszam do mnie ;) http://milosczycieszkola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo szlachetna akcja :)
    Obserwuję i liczę na to samo ;)
    mypinkdreams3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Fajna inicjatywa i super że o tym piszesz na blogu ;)
    www.kasiakoniakowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Kocham pomagać innym <3
    Zapraszam nataliakupczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Such a nice action of yours! very nice post.


    I am following your lovely blog via GFC, hope you follow me back!

    thisblogbelongstosabi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. U mnie w mieście również są organizowane takie akcje :) Uwielbiam pomagać innym, daje mi to ogromną satysfakcję <3
    Może wspólna obserwacja? Daj znać u mnie ;)
    girl-with-passion.blogspot.com
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  41. Niestety do Rybnika mam daleko, ale podziałam coś w moim mieście :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Kochana!
    Życzę Ci aby te Święta pozostały
    w twojej pamięci na wiele, wiele lat.
    A także co najważniejsze, zdrowia!
    No i oczywiście wszelakich blogerskich sukcesów :*!
    Wesołych Świąt!
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  43. Troszkę spóźnione, ale....
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  44. Super, że są jeszcze tacy co pomagają i takie akcje <3


    Zapraszam do mnie ^.^
    VANILOVE ♥ <------ klik

    OdpowiedzUsuń
  45. Hi Selina



    i am Montoya Jazhel from the philiphines ,i was in a big problem in my marital life so i read your testimony on how Dr Ikhide help you get your husband back and i said i will give it a try and i contacted the Dr Ikhide to help me and he promised to help me get my problem solved. now am so happy with my life because all my problems are over. Thanks to the great Dr Ikhide for the help and Thanks to you Selina.

    You can reach him with this email:- dr.ikhide@gmail.com and i promise he will not disappoint you.



    I AM SO HAPPY…… remember here is his email:- dr.ikhide@gmail.com or whatsapp :- +2349058825081








































    Kumusta Selina



    ako si Montoya Jazhel mula sa pilipinas, ako ay nasa malaking problema sa aking buhay sa pag-aasawa kaya nabasa ko ang iyong patotoo sa kung paano tulungan si Dr Ikhide na maibalik ang iyong asawa at sinabi kong susubukan ko ito at makipag-ugnay sa Dr Ikhide upang matulungan ako at nangako siyang tulungan ako na malulutas ang aking problema. ngayon masaya ako sa aking buhay dahil ang lahat ng aking mga problema ay tapos na. Salamat sa mahusay na Dr Ikhide para sa tulong at Salamat sa iyo Selina.

    Maabot mo siya sa email na ito: - dr.ikhide@gmail.com at ipinapangako ko na hindi ka niya bibiguin.



    AKO KAYA NAKAKITA …… tandaan dito ay ang kanyang email: - dr.ikhide@gmail.com or whatsapp :- +2349058825081

    OdpowiedzUsuń