Memories are back

10:25

Przychodzę do Was z kolejną stylizacja, w której tak jak poprzednio góruje czerń. Bez wątpienia to jeden z moich ulubionych kolorów, więc jeszcze nie raz się tutaj pojawi. 
Ale żeby nie było nudno, dodałam buty w kolorze pudrowego różu i złote dodatki. Do tego czarną luźną narzutkę , która moim zdaniem bardzo dobrze dopełnia całość.
Tęsknie za taką pogodą jak ta na zdjęciach, ale czas szybko leci więc za niedługo znowu będą letnie posty:) A jak na razie szykuje się coś w bardziej zimowej odsłonie. 
Buziaczki :* 






buty-stradivarius
torebka-stradivarius
zegarek-tally weijl
bransoletka-mohito
bluzka-tally weijl
spodnie-bershka
narzuta-stradivarius

You Might Also Like

78 komentarze

  1. Znowu zakochałam się w twoich butach *.* Proszę, nie zakrywaj twarzy, śliczna jesteś!
    dariaa-daaria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Buty *.* Wow !!

    miczagblogger.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładna stylizacja :)
    ja już obserwuję :)
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ładny outfit :)
    zaobserwowałam i zapraszam również ;)
    milencza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawy outfit ;) http://themessofbookie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaobserwowałam i zgodnie z propozycją liczę na rewanż, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejku te buty są takie idealne! Cała stylizacja jest świetna ;)
    shinyygirl.blogpost.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawy outfit :)
    Obserwuję ;)

    http://valerysdailyinspiration.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. No właśnie nie zakrywaj twarzy! I pieekne te buty ♥
    Dodaje do obserwowanych :*

    OdpowiedzUsuń

  10. Your choices are always a surprise.
    I love how simple yet elegant this outfit is.


    would you like to follow each other on google friend connect and google plus? If you follow me,
    I will follow you back after it.

    www.tomntins.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo stylowy zestaw! A od butów nie mogę oderwać oczu. ;)
    Pozdrawiam!
    http://geekbsf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Buty mi się bardzo spodobały ;D;*
    Obserwuję;*

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna stylizacja, śliczne buty! :)
    Mi już tęskno do wiosny, chociaż jeszcze nawet zima się nie zaczęła :(

    http://tallkie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Masz świetny styl! Super butki! :*
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Odpowiedzi
    1. Ps . pytałaś o obserwacje :)
      Już obserwuje !
      http://anonimoowax.blogspot.com/

      Usuń
  17. super butki, zdjęcia na dworcu wyszły super :)
    zapraszam do mnie
    weerka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne zdjęcia, ja uwielbiam czerń! <3

    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowne zdjęcia, lubię bardzo zdjęcia na dworcach *.* ♥,
    Zaproponowałaś obserwację. Zacznij, a od razu się odwdzięczę. Mogłabyś poinformować mnie jakbyś zaobserwowała? Ja zrobiłabym to samo :))).
    http://ania-ania3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajna stylizacja :-) obserwuję :-) pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne buty <3
    Kochana ja już dawno cie obserwuję :)
    jako: Gulmira Nazmiyeva

    OdpowiedzUsuń
  22. Jesteś idealna! Śliczna stylizacja *.*
    Bardzo dziękuję Ci za miły komentarz na moim blogu:) Obserwuję :*

    http://bedezawszeprzyrzekam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. I love your shoes !
    Of course, we can follow each other. Follow me on GFC & on my Facebook page. So I'll follow you back immediately :)

    WWW.HEKYMA.COM

    OdpowiedzUsuń
  24. Super zdjęcia. Fajny blog bardzo podoba mi się naszyjnik ;)
    Co powiesz na wzajemną obserwacje?
    http://life-patuu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. świetne te buty :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Odpowiadam na pyt wspólnej obserwacji ;) DODAŁAM ;) liczę na to samo.
    Jeśli chodzi o stylizację to buty najlepsze ;p
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ładna stylizacja i piękne buty. Cudeńka :3

    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie. KLIK

    OdpowiedzUsuń
  28. mieszkamy w tym samym miescie jesli chcialabys sie kiedys spotkac na jakiejs kawie i zrobic wspolny post albo jesli chcesz abym zrobila ci zdjecia;)
    pozdrawia Rybniczanka i dzieki za obserwowanie rowniez!
    katsuyatsu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. super post!
    http://blackmoonwalk.blogspot.com <---- zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetna stylizacja :)
    Pytałas o obserwacje, ja już i liczę na uczciwy rewanż ;3

    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Uwielbiam takie narzutki! Jejku jaka figura! <3

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  32. Ładna stylizacja ,i świetny post ;)
    pytałas o obserwacje , ja już licze na rewanż <3
    http://krze20.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Pytałaś o wspólną obserwację- ja już, czekam na rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękne buty! Masz rację - czas szybko leci. Zanim się obejrzymy będzie wiosna i lato. Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. ojoj chcę takie kamasze! wyglądają pięknie:D

    OdpowiedzUsuń
  36. świetne buty !!

    Pytałaś o wspólną obserwację zacznij :)
    http://mikaart-m.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Dziękuję za pozytywne słowa, takie komentarze tylko dodają mi skrzydeł :)
    Oczywiście, że wspólna obserwacja :) Świetne są te buty i ja też uwielbiam czerń <3 ale ja już się w niej w swoim życiu nachodziłam hahah :D Super wyglądasz :)
    Przesyłam buziaki i gorące pozdrowienia adekwatne do pogody :D
    www.modenachmir.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Śliczne zdjęcia kochana <3
    Pytałaś o wspólną obserwację,zacznij i zgłoś się u mnie :)
    fashion--twins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Dziękuję z a miłe słowa na moim blogu ja już obserwuję pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Pytałaś o wspólną obserwację, ja już obserwuję. Liczę na uczciwy rewanż :)
    shinyygirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetnie wyglądasz!
    Pytałaś o obs więc zacznij ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. swietnie wyglądasz! buty cudowne <3

    http://diylaboca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Genialna stylizacja, buty bardzo mi się podobają! Pytałaś o obserwacje, ja chętnie Cię dodałam i z przyjemnością będę tu zaglądać,pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  44. Super buty!! Co do stylizacji bardzo mi się podoba :) Jeśli chodzi o Twoje pytanie o obserwacje, ja już zaczęłam, zapraszam do mnie ;)
    The balance of my life

    OdpowiedzUsuń
  45. Wow, wyglądasz wspaniale! mam te same buty tylko granatowe :)
    Pytałaś o obs. Jasne! Ja już, czekam teraz na Ciebie :)

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  46. SUPER ZDJECIA !
    cO DO OBSERWACJI, GOTOWE A TY?
    WWW.MALA-SUE.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  47. świetny wpis! zapraszam do siebie. ;*

    OdpowiedzUsuń
  48. Wyglądasz świetnie! Chętnie przygarnęłabym taką torebkę!
    pozdrawiam :*
    www.hand-md.blogspot.com

    PS. Co powiesz na wzajemną obserwację? ;-)

    OdpowiedzUsuń
  49. Super torebka jak i cała stylizacja! Obserwujemy?
    shuimaiphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. oj tak, ja też tęsknie, ślicznie wyglądasz ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. slicznebuty!
    zapraszam, pink--place.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Świetna stylizacja, również kocham czerń! Pytałaś o obserwację, ja już :)

    no-perfekt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Śliczne buciki ;)
    Pytałaś o wspólna obserwacje ja już teraz czekam na rewanż ;_
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  54. Świetna stylizacja,buty cudowne! <3

    P.S.Jeżeli blog Ci się podoba po prostu zaobserwuj,będzie mi bardzo miło. Nie bawię się we wspólne obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Cudowny naszyjnik i butki! Ostatnio widzialam gdzieś podobne i zastanawialam się nad zakupem. są wygodne? ;>
    Oczywiście obserwuję i przy okazji zapraszam na 3 rozdział! :) magical-history.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Super outfit ! :)
    /Liseł
    you-always-be.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. buty <3
    pytałaś o obserwacje, ja już ;) idk-what-i-do.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. Cały look jest fajny,ale zakochałam się w butach :)
    Pozdrawiam,
    Arabella

    arabellaidk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. Świetny blog! <3 Czekam na kolejny post ;)
    Zapraszam też do mnie http://gold-b3rry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. super wpis!
    zapraszam do mnie . ;)
    jestem tu nowa, jedno wejście więcej +1 uśmiech na mojej buźce! ;*

    OdpowiedzUsuń
  61. Buty i torebka rewelacyjna ! Dla mnie bomba, wyglądasz pięknie ! Poklikam w linki... Oczywiście ;)
    Obserwuje ;*

    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  62. Świetna stylizacja ;)
    Pytałaś o obserwację, ja już obserwuję
    frenzyblack.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  63. też mi się tęskni za takimi pogodami :) również obserwuję :) będę wpadać i zapraszam do mnie :D

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  64. o rany jakie śliczne buty ;o

    OdpowiedzUsuń
  65. Bardzo Ci dziękuję za wspaniały komentarz na moim blogu! :)
    Obserwuję Twojego bloga :)
    Chętnie zapraszam Cię do obserwacji mojego, znajdziesz dużo wiadomości ze świata Disney'a :)
    http://poprostudisney.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń