jestem Natalia ...

14:20

Witajcie kochani! Nazywam się Natalia. Na co dzień chodzę do liceum Sióstr Urszulanek w Rybniku, ale oczywiście mimo wszystko moda to moja największa pasja! Od kiedy? Ojeju chyba od zawsze. Fascynuje mnie to bardzo dlatego pragnę się tym podzielić z wami. Przeglądając blogi innych dziewczyn padło pytanie dlaczego by nie spróbować? Moda to nie kilka ciuchów, które na siebie wkładamy, aby po prostu dobrze wyglądać, ale przede wszystkim dobra zabawa, inspirowanie się czymkolwiek, mieszanie różnych stylów przecież wszystko dla ludzi! Oh no dobrze jaki jest mój charakter? Co tu dużo mówić optymistyczna, miła, grzeczna chociaż czasem lubię postawić na swoim! Moje największe uzależnienie to zdecydowanie buty! Kocham wszystkie zaczynając od sportowych a kończąc na eleganckich szpilkach! Z mojej strony to tyle, myślę ze za niedługo pojawi się już pierwszy post także do dzieła! Piąteczka!

You Might Also Like

1 komentarze

  1. Uuu ja też kocham buty i chętnie poczytam twojego bloga, a i obserwuję, jeśli się nie mylę to od wczoraj +postaram się jak najczęściej komentować ;)
    Pozdrawiam Marysia,
    mary-marrysia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń